رتبه بندي سئو ي گوگل هميشه تغيير مي کند
رتبه بندي هاي گوگل هميشه شار ثابتي دارند
ساده به اين مسئله نگاه کنيد
اين وظيفه ي گوگل است که مسير رسيدن به رتبه هاي بالاي سئو را سخت تر کند .
خيلي سخت است که در کلمات پر رقابت ، رتبه اي از گوگل دريافت کنيد .
بنابراين افرادي که پشت اين الگوريتم هاي سئو هستند ، شرايط را سخت تر مي کنند .
شما براي دست يابي به ده رتبه ي برتر در گوگل بايد سخت تلاش کنيد .
در سال 2019 ، هميشه تغييراتي در نتايج گوگل مي بينيم .
اين مسئله باعث شده که مردم در مورد نتايج حدس بزنند .
نوسان در رتبه بندي
اين شار ، هميشه سايت هاي يکساني را در نتايج سئو نشان نمي دهد .
نوساني که سايت ها به سمت بالا مي آيد نشانه ي خوبي است که هميشه به آن اشاره کرده اند .
گوگل در مورد راهکار هاي مخفي خود ، بسيار رازدار است .
گاهي اوقات پيشنهاد هاي مفيد و گاهي مبهم به شما داده مي شود .
بعضي وقت ها اين پيشنهاد ها ممکن است اشتباه باشد .
اين پيشنهاد ها در مورد دريافت ترافيک سئو ي ارزشمند از گوگل هستند .
در اصل ، سئو ي گوگل هنوز هم در مورد کلمات کليدي و لينک هاست .
سئو ي آن در مورد ارتباط ، محبوبيت و اعتماد است .
کيفيت مطالب ، جذب بازديدکننده و سرگرمي کاربران نيز در اين امر دخيل هستند .
شما بايد کاربران را به هدفي که دارند برسانيد .
يک تجربه ي کاربري خوب ، کليد موفقيت در سئو است .
شما با اين کار مي توانيد رتبه ي خود را در بسياري از مواقع حفظ کنيد .
ارتباط ، محبوبيت و اعتماد
سئو در سال 2019 هنوز در مورد برقراري ارتباط در صفحات و ايجاد اعتماد کافي براي رتبه گيري در هر کلمه ي دلخواه است .
اين موضوع در مورد رتبه گيري براي کلمات کليدي ارزشمند براي بلند مدت است .
شما مي توانيد از تکنيک هاي کلاه سفيد وارد اين بازي شويد .
از اين تکنيک ها براي ساخت اعتبار و اعتماد به صورت طبيعي استفاده کنيد .
در عين حال شما مي توانيد اين تکنيک ها را کنار بگذاريد و به سئو ي کلاه سياه روي بياوريد .
منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/263/
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0